بهینه سازی سایت
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بهینه سازی سایت به فرآیند بهبود سیستم عملکرد وب سایت شما برای رسیدن به اهداف کسب و کار مدنظر تون است. اگر هدف شما از سایت دستیابی به فروش بیشتر ، کاهش ارتباطات تلفنی و … بوده است بهینه سازی وب سایت می تواند گام موثری در این راستا داشته باشد. سئو اصفهان را برای اطلاع از اهمیت بهینه سازی سایت بخوانید.

چگونه بهینه سازی سایت را باید انجام داد؟

روند بهینه سازی وب سایت از همان اصول بهینه سازی نرخ تبدیل پیروی می کند. در حقیقت، این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. بهینه سازی وب سایت یک فرایند مداوم و همیشگی است که در طول زمان ارزش وب سایت را بالا می برد.

با پیروی از روند زیر می توانید عملکرد وب سایت خود را از طریق بهینه سازی مداوم بهبود بخشید.

  1. یک فرضیه ایجاد کنید: سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. سپس به بررسی تجزیه و تحلیل خود بپردازید و قسمتی از سایت را که  عملکرد ضعیف دارند را پیدا کنید، مانند صفحات با نرخ خروج بالا.  شما می توانید لیستی از علل بالقوه عملکرد ضعیف را برای بهینه سازی های وب سایت  ایجاد کنید.
  2. اولویت بندی: لیست ایده های خود را مرتب سازی کنید. آنها را بر اساس میزان تاثیراتی که بر روی سایت و میزان سختی و آسانی پیاده سازی کرده آن مرتب کنید.
  3. تغییرات را تست کنید: تست A/B بهینه سازی سایت را  انجام دهید.تغییراتی را که عملکرد سایت شما را بهبود بخشیده را حفظ کنید.
  4. تست های خود را آنالیز کنید: تست های خود را تحلیل کنید و به این نتیجه برسید که کدام یک از فرضیاتی که در مرحله اول تهیه کردید اشتباه و کدام درست بوده است.
  5. بهینه سازی سایت را انجام دهید: فرضیه های درست خود را بر روی سایت اعمال کنید. و از فرضیه های نادرست خود درس بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید که بهینه سازی وب سایت یک فرایندی است که باید مداوم انجام بگیرد تا در طول زمان بهترین نتیجه را بدست آورید.




:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: