رتبه یک گوگل شوید
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

« رتبه یک گوگل شوید » شعاری است که هر گروه یا فردی که سئو سایت انجام می دهد با آن تبلیغ می کند. باید گفت یک سایت زمانی رتبه یک گوگل را برای مدت طولانی به دست می آورد که سئو به صورت حرفه ای بر روی آن سایت انجام گرفته شده باشد. سئو اصفهان را بخوانید. هر سایتی با کلمات و عبارات مختلف جایگاه مختلفی در موتورهای جستجو خواهد داشت. حتی می توان گفت در مرورگرهای مختلف هم نتایج می تواند متفاوت باشد. زیرا که در بعضی از مرورگرها از اطلاعات موفعیت جغرافیایی را بر روی نتایج اعمال می کند.

رتبه یک گوگل برای هر کلمه مربوط به چه سایتی است؟

از آنجا که در مرورگرها سوابق قبلی جستجوها در نتایج فعلی اثر می گذارد نمی توان گفت که سایت های که در صفحات اول گوگل در مرورگرها لیست می شوند در صدر نتایج گوگل هستند. برای پیدا کردن نتایج گوگل بدون لحاظ کردن سابقه جستجوهای قبلی می توان از مرورگرها در حالت private استفاده کرد. برای باز کردن مرورگر در حالت خصوصی در فایرفاکس  new private windows و در کروم  New incognito window را در نوار ابزار انتخاب کنید. برای بقیه مرورگرها هم چنین امکانی وجود دارد. بعد از باز کردن صفحه خصوصی در مرورگر کلمه یا عبارت کلیدی خود را وارد کنید و منتظر لیست نتایج جستجوها باشید. لیست فعلی نشان دهنده رتبه هر سایت برای آن عبارات است.

مثلاً ، شما چون در مرورگر سیستم، آدرس سایت شرکت یا سایتی که بسیار استفاده کرده اید را بدون سرچ در گوگل با وارد کردن آدرس آن باز کرده اید، زمانی که در موتورهای جستجو عبارت کلیدی مهم آن سایت را سرچ کنید، آن سایت را در صدر نتایج جستجوی خود خواهید دید.

اهمیت رتبه اول گوگل

شاید نگه داشتن سابقه جستجوها در مرورگرها باعث شود که افراد فکر کنند که نیازی به رتبه یک گوگل نیست. و حتی هیچ سایتی نیاز به سئو ندارد. اما بایدگفت که هدف از اعمال سئو بر روی یک سایت کسب مشتریان و بازدید کنندگان جدید است. زمانی که شما برای اولین بار یک عبارتی را در موتورهای جستجو سرچ می کنید چون هیچ سابقه ای از آن عبارت یا کلمه برای مرورگر شما ثبت نشده است مانند حالتی است که مرورگر حالت خصوصی داشته باشد. و نتایجی که رتبه بالاتر و متناسب با درخواست شما هستند در ابتدای لیست نتایج جستجو قرار می گیرند.

۵ نکته مهم سئو

  1. الگوریتم های هوشمند موتورهای جستجو را بدانید
  2. بر روی سئوی محلی سایت متمرکز شوید
  3. کسب و کار خود را در  Google My Business ثبت کنید.
  4. برای جستجوی صوتی بهینه سازی باید انجام گیرد. از آنجا که خواندن خیلی راحت تر از تایپ کردن است می توان انتظار داشت که در آینده نه چندان دور بیشتر افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند.
  5. AMP را برای سایت فعال کنید.

طراحی سایت در اصفهان

طراحی اپلیکیشن اصفهان

واقعیت افزوده اصفهان





:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: