نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از انواع سایت هایی که مخاطبان زیادی دارد طراحی سایت آموزشی است. امکان ارائه آموزش بصورت آنلاین موضوعی هست که خیلی موانع را بر سر راه آموزش و یاد گرفتن بر می دارد. داشتن یک وب سایت که تمام امکانات یک موسسه آموزشی را با استفاده از نیروی انسانی کمتر و بصورت دقیق و منظم ارائه دهد یک راهکار مناسب برای افرادی هست که مهارت هایی برای آموزش دارند ولی امکان راه اندازی یک موسسه را ندارند. هر چند که باید گفت افرادی هم که موسسه آموزشی بصورت فیزیکی راه اندازی کرده اند هم می توانند برای ارائه بهتر  در فضای مجازی برای خود یک وب سایت راه اندازی کنند.

مخاطبین بیشتر در فضای مجازی

راه اندازی وب سایت علاوه بر فراهم کردن تمام امکانات یک موسسه ، در زمینه تبلیغات و جذب مخاطبین بیشتر با هزینه کمتر و بصورت دائمی موفق تر خواهد بود. چون افراد زیادی هستند که بخاطر مشکل مسافت ، هزینه و یا زمان از ثبت نام در کلاس های آموزشی منصرف می شوند. پس با ارائه خدمات آموزشی خود در فضای مجازی مخاطبین خود را جذب کنید.

خوب است بخوانید: طراحی اپلیکیشن

امکانات طراحی سایت آموزشی

یک سایت آموزشی کامل باید امکاناتی از قبیل برگزاری کلاس، امتحان، نمره و .. داشته باشد که در زیر بصورت مختصر مطرح شده است.

  • امکان ثبت نام دوره ها بصورت آنلاین: ثبت نام و پر کردن فرم ثبت نام  در هر زمانی و اطلاع کامل از شرایط دوره ، پرداخت هزینه و …. همه از مزیت های ارائه خدمات بصورت اینترنتی می باشد.
  • امکان برگزاری دوره ها بصورت آنلاین: برگزاری دوره ها بصورت آنلاین نیاز به یک هاست قوی دارد چون طراحی و پیاده سازی چنین سایتی کار بزرگی می باشد.
  • امکان ثبت نام و  رزرو  همایش های حضوری و دوره های حضوری : از آنجا که کاربران زیادی در دوره ها شرکت کرده اند و یک سایت مخاطبین زیادی دارد، فرصت خوبی برای برگزاری همایش ها می باشد.
  • امکان برگزاری آزمون بصورت آنلاین: اطلاع رسانی زمان برگزاری امتحان های میان دوره، پایان دوره و برگزاری آزمون بصورت آنلاین، نشان دادن پاسخ های صحیح سوالات و … از مزیت های طراحی سایت آموزشی هست.
  • اعلام نتایج : دانشجویان تمایل دارند که بلافاصله از نتیجه آزمون خود آگاهی پیدا کنند ، به همین دلیل اگر در وب سایت نمرات آنها اعلام شود یا از طریق اس ام اس دریافت کنند رضایت آنها را کسب کرده اید.
  • ارائه منابع علمی مختلف و در دسترس برای همگان بصورت فیلم، عکس، جزوه
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نظر سنجی بصورت آنلاین : تشکیل جلسات رفع اشکال، پرسش و پاسخ بدون نیاز به حضور فیزیکی علاوه بر اینکه نیاز به یادداشت برداری نباشد.
  • حساب کاربری: تمام افرادی که به صورت آنلاین در سامانه آموزشی ثبت نام کرده باشند، باید به جزئیات دوره هایی که شرکت کرده اند، نمرات کسب کرده ، مراحل گذرانده و …. دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد

اگر شما هم تمایل دارید که توانایی های خود را بصورت اینترنتی از طریق طراحی سایت یا اپلیکیشن آموزش دهید می توانید مشخصات سفارش خود را برای ما ارسال کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از مشاوره ما بهره مند شوید.

خوب است بخوانید: سئو اصفهان



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت آموزشی , طراحی سایت آموزشگاهی , طراحی سایت آموزشگاه , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این آموزش قصد داریم که چگونگی تغییر و میزان فشرده سازی تصاویر در وردپرس را آموزش دهیم.

یکی از نکات مهمی که در موفقیت یک سایت تاثیر دارد، حجم آن سایت در هنگام بارگذاری و لود شدن است. میزان عمده از حجم یک صفحه وب سایت را تصاویر آن تشکیل می دهند. هر چه قدر که حجم عکس های درون صفحه حجم بزرگتری داشته باشند سرعت لود صفحه پایین تر است و این از لحاظ گوگل و سئو امتیاز منفی محسوب می شود. این نکته را در ابتدای طراحی سایت انجام بدهید تا تمام تصاویر سایت فشرده شده در سایت جایگذاری شوند.

فشرده سازی تصاویر در وردپرس

با استفاده از کدهای زیر می توانید خودتان کیفیت تصاویر را تعیین کنید.   تصاویری که در یک سایت وردپرسی آپلود میکنید به صورت طبیعی فشرده می شوند و کیفیت آن را تا ۸۲ درصد کاهش می دهد.

ممکن است در سایتی که میخواهید طراحی کنید کیفیت تصاویر مهم باشد (مثلا وب سایت شما نمونه کار های گرافیکی یا یک وب سایت عکاسی باشد). بنابراین فشرده سازی تصاویر در وردپرس برای سایت شما مناسب نیست و باید آن را غیر فعال کنید.

با گروه طراحی اپلیکیشن اصفهان آشنا شوید
برای این کار می توانید کد های زیر را در functions.php قالبتان قرار دهید:

 
add_filter('jpeg_quality'function($arg){return 100;});
 
 
 
add_filter('jpeg_quality'function($arg){return 100;});

سئو سایت خود را به ما بسپارید.

از طرف دیگر ممکن است کیفیت تصاویر برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد و نیاز داشته باشید برای افزایش سرعت لود وبسایتتان تصاویر آپلود شده در وردپرس را بیشتر فشرده سازی کنید.
به عنوان مثال در نمونه زیر کیفیت تصاویر تا ۷۵ در صد کاهش داده شده است:

 
add_filter('jpeg_quality'function($arg){return 75;});
 
 
 
add_filter('jpeg_quality'function($arg){return 75;});


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان , طراحی سایت وردپرس , آموزش طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

یکی از راه های نفوذ به یک وب سایت، نفوذ به وب سایت از طریق آپلود یک فایل مخرب در هاست است. این فایل های مخرب در بعضی پوشه ها بیشتر دیده می شوند. یکی از این پوشه ها پوشه wp-includes است.

بنابراین بهتر است دسترسی هکر ها را به این پوشه قطع کنیم تا امکان آپلود فایل در این پوشه را نداشته باشند. بهترین راه برای این کار استفاده از کد زیر است.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید.

کد زیر را در فایل htaccess سایت خود قرار دهید:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
# Block the include-only files.
 
RewriteEngine On
 
RewriteBase /
 
RewriteRule ^wp-admin/includes/ - [F,L]
 
RewriteRule !^wp-includes/ - [S=3]
 
RewriteRule ^wp-includes/[^/]+\.php$ - [F,L]
 
RewriteRule ^wp-includes/js/tinymce/langs/.+\.php - [F,L]
 
RewriteRule ^wp-includes/theme-compat/ - [F,L]
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت فروشگاه اینترنتی , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

پروتکل https یکی از فاکتورهای گوگل برای ارزیابی سایت ها و رتبه بندی آنها است. به گونه ای که سایت هایی که از این پروتکل پشتیبانی می کنند امتیاز بالاتری دارند. می توان گفت که استفاده نکردن از https باعث کاهش رتبه سایت از رقبای خود می باشد. در زمان گذشته همه سایت ها از پروتکل http استفاده می کردند ولی به مرور زمان بیشتر سایت ها به https  ریدایرکت کردند.

با گروه حرفه ای طراحی اپلیکیشن  آشنا شوید.

تفاوت پروتکل https با پروتکل http

در ابتدای شروع شبکه و اشتراک گذاری، بر روی پروتکل http(hyper text transfer protocol) برای تبادل اطلاعات توافق شد. در این روش همان طور که از نام آن مشخص است تمام اطلاعات بصورت متن ساده ارسال و دریافت می شود. و پروتکل https (مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure) جهت انتقال داده ها به صورت رمزنگاری شده به شیوه SSL (مخفف Secure Sockets Layer) استفاده می کنند.

در http به دلیل خام بودن داده و این که رمزنگاری نشده اند شخص سومی اگر به اطلاعات در حال تبادل دسترسی پیدا کند ، به راحتی تمام اطلاعات را خام دریافت و سپس می تواند از آن استفاده کند. یکی دیگر از تفاوت های موجود در http و https این است که http از پورت پیش فرض ۸۰ استفاده می کند و https پورت ۴۴۳٫

به همین دلیل است که سامانه اینترنتی بانک ها، فروشگاه های اینترنتی به طور کلی سایت هایی که اطلاعات مهم از کاربران دریافت می کنند باید برای برقراری امنیت از پروتکل https استفاده کنند.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید حتماً هنگام خرید دامنه و هاست پروتکل https را برای برقراری امنیت خریداری کنید.

رمزنگاری SSL

با استفاده از HTTPS اگر شخص سومی در بین فرستنده و گیرنده قرار بگیرد و بتواند پیام را باز کند، هنوز نمی تواند آن را درک کنند. حفاظت بر اساس گواهی SSL برای رمزگذاری اطلاعات آنلاین متکی است. رمزگذاری به این معنی است که فرستنده و گیرنده بر سر یک “کد” توافق کرده و اسناد خود را بصورت رمزنگاری تصادفی ارسال می کنند. تنها فرستنده و گیرنده که کد را می شناسند می توانند پیام را رمزگشایی کنند.

هنگامی که یک مرورگر سعی در دسترسی به یک وب سایت که توسط SSL امن شده است، مرورگر و سرور وب یک اتصال SSL را با استفاده از یک فرایند به نام «SSL Handshake» ایجاد می کنند. توجه داشته باشید که Handshake SSL برای کاربر نامرئی است و بلافاصله اتفاق می افتد. اساسا، برای تنظیم اتصال SSL از سه کلید استفاده می شود: کلیدهای عمومی، خصوصی و جلسه. هر چیزی که با کلید عمومی رمزگذاری می شود تنها با کلید خصوصی رمز گشایی می شود و بالعکس.

گروه سئو اصفهان را بشناسید.

پروتکل https| طراحی سایت | طراحی سایت اختصاصی

گوگل از ژانویه ۲۰۱۷ رسماً اعلام کرد که وب سایت هایی که از پروتکل https استفاده نمی کنند نشان نا امن بودن (Not secure) دریافت می کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت در اصفهان , سئو اصفهان , سئو , سئو سایت , سئو و بهینه سازی , بهینه سازی سایت , پروتکل https ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

طراحی اپلیکیشن موبایل بعد از این که گوشی موبایل از سال ۲۰۱۰ جایگاه ارزشمند خود را پیدا کرد در مبحث IT مطرح شد و روز به روز به ارزش و اهمیت آن افزوده شد. اپلیکیشن موبایل علاوه بر امکانات ویژه خود مانند همراه همیشگی بودن، با وب سایت هم هماهنگی خوبی دارد. اتصال به اینترنت و تسهیل بخشی به انجام کارها محبوبیت موبایل و استفاده از اپلیکیشن های موبایلی را روز به روز بیشتر کرده است. مزایای طراحی اپلیکیشن اصفهان را بخوانید.

چگونه ایده خود را به اپلیکیشن تبدیل کنیم؟

در اینجا چهار مرحله مهم وجود دارد که باید در هنگام پیاده سازی ایده آنها را رعایت کنید.

۱٫ برنامه ریزی

برای شروع ایده خود را روی کاغذ بنویسید. سپس، ابزارهای نمونه  اولیه آنها را در وب جستجو کنید و قالب کامل برنامه خود را ایجاد کنید. این می‌تواند شما را برای تعیین کارایی و نیازهای اپلیکیشن کمک کند.

۲٫ تحقیق

ابتدا و اصلی ترین چیزی که باید با ایده برنامه خود انجام دهید این است که در مورد آن تحقیق کنید. نگران نباشید، اگر برنامه دیگری از تلفن همراه را پیدا کردید که در حال تلاش برای رسیدن به هدف مورد نظر شما هست،این پایان دنیا نیست. شما نیاز دارید که بدانید چگونه می‌توانید ایده خود را بهتر پیاده سازی و معرفی کنید. در حین انجام تحقیق، باید به پتانسیل بازار نیز نگاه کنید.

۳٫ پیش بینی آینده

یک راه موثر برای انجام تحقیقات بازار این است که برنامه های تلفن همراه خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید که مربوط به موضوعاتی باشد که احتمالا در آینده به آنها تبدیل شود. شما همچنین می توانید از روند های فصلی، رویدادهای آینده یا جشنواره های خاص بهره مند شوید. همچنین، تحلیل نمودار اپلیکیشن های برتر  و ژانرهای که کاربران مایل به صرف پول هستند امر مفیدی است.

۴٫ طرح کسب و کار

هنگامی که شما یک صفحه نمایش طراحی کرده اید، وقت آن است که یک طرح کسب و کار عالی ایجاد کنید. شروع به جستجو برای کارکنان، بنیانگذاران و بودجه و غیره.

طراحی اپلیکیشن توسط توسعه دهنده حرفه ای

گروه ویستاپرداز ، گروه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن  که به سرعت در حال رشد است راه حل های هوشمندانه ای را برای مشتریان خود ارائه می دهد. برنامه های تولید شده توسط ما با کیفیت بالا و سرعت بالا پیاده سازی شده اند که این امر می تواند به پیاده سازی ایده شما در بالاترین سطح کمک کند. استفاده از فن آوری های بسیار پیشرفته، خدمات پیشرفته ، اپلیکیشن های ساخته شده را به اپلیکیشن های معروفی تبدیل کرده است.

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن اصفهانطراحی اپلیکیشن خود را به ما بسپارید.

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن ما از طراحان حرفه ای UI / UX، توسعه دهندگان برنامه های کارآمد، تحلیلگران کیفیت و مدیران پروژه تشکیل شده است که روش های بهینه را برای ارائه بهترین نتایج و دستیابی به خواسته های فردی و همچنین خواسته های کسب و کار خود با ابزار و تکنولوژی پیشرفته شامل می شوند ارائه می دهند. توسعه دهندگان برنامه های موبایل ما قادر به ایجاد نرم افزار تلفن همراه بسیار سفارشی برای نیازها و شرکت ها می باشند. ما اپلیکیشن های متعدد تلفن همراه را برای بخش های متنوعی از قبیل شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی اختصاصی، سفارش پروژه و …. ارائه داده ایم.



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن , طراحی اپلیکیشن اصفهان , طراحی اپلیکیشن حرفه ای , طراحی سایت و اپلیکیشن , طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

با توجه به پیش بینی های Gartner ، دنیای موتورهای جستجو رفته رفته در حال تبدیل شدن به دنیایی است که بدون نیاز به نمایشگر ها می توان جستجو خود را انجام داد و جستجوی صوتی در حال پیشرفت بسیار زیادی است.

با گروه طراحی سایت آشنا شوید.

دلیل اصلی این تغییر پر اهمیت شدن جستجوی صوتی در موتورهای جستجوگر بزرگ مثل گوگل می باشد.امروزه جستجوی صوتی ۲۰ درصد از تمام جستجوهای گوگل را در تلفن همراه را به خود اختصاص داده است.مهمتر از آن افراد جوانتر و مشتریان آینده احتمالا از جستجو صوتی بیشتر استفاده می کنند و طبق مطالعه ای که توسط کارشناسان انجام گرفته است ۷۱ درصد از افراد ۱۸ تا ۲۹ ساله از جستجو صوتی استفاده می کنند و ۳۱ درصد از نوجوانان نیز برای انجام تکالیفشان در منزل از این روش استفاده کرده و ۳۹ درصد از افراد ۴۴ تا ۵۳ ساله نیز دستیار صوتی را ترجیح می دهند

تحقیقات نشان داده است فروشندگان دستیار صوتی مانند آمازون اکو الکسا و گوگل سیری به سرعت در حال پیشرفت هستند و بر اساس یک تخمین آمازون اکو الکسا تنها تا سال ۲۰۲۰ می تواند ۱۱ میلیارد دلار درآمد آمازون را به خود اختصاص دهد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان خود را به ما بسپارید.

تکنیک های بهبود بخشیدن به محتوا در جستجوی صوتی

از آنجا که روش صحبت ما بسیار متفاوت از روش تایپ است، محتوای شما نیاز به سازگاری با جستجوی زبان صوتی دارد. به جای تمرکز بر کلمات کلیدی، شما باید بر روی پاسخ دادن به سؤالات به نحوی که نزدیک به زبان انسان است تمرکز کنید.

به عنوان مثال به جای اینکه از جمله «بهترین ابزارهای بازاریابی کسب و کار کوچک» استفاده کنیم، می نویسم: «بهترین ابزار بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک چیست؟»

در اینجا چند مورد است که باید رعایت کرد :

  • به جای تقسیم آن به چندین جمله، تکالیف، سوالات و پاسخهای کامل را در مقالات خود بنویسید.
  • عبارات طولانی و خاص خود را در عناوین و سرفصل های خود استفاده کنید.
  • از آنجا که اکثریت جستجوهای صوتی از تلفن همراه به دست می آید، مطمئن شوید که سایت شما مناسب موبایل است و واکنشگرا می باشد.
  • برای جستجوی محلی “نزدیک من” اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در زبان صوتی بهینه سازی شده است.
  • از Google Sitelinks، snippets های غنی استفاده کنید تا به Google کمک کنید پاسخ مناسب برای نمودار دانش خود پیدا کند.

با ترکیب این موارد، شانس مطالب خود را که در بالای نتایج جستجو ظاهر شوند، افزایش دهید. این نه تنها به ترافیک بیشتری در وب سایت شما کمک می کند، بلکه برند شما را نیز قابل رویت تر می کند.

مقاله سئو اصفهان را نیز بخوانید.



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو حرفه ای , سئو سایت , آموزش سئو , سئو رایگان , بهینه سازی سایت, رتبه یک گوگل , جستجوی صوتی , سئو برای جستجوی صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله قصد داریم به برسی فاکتورهای سئو  که در دو مقاله ی قبل ۱۴۰ مورد از را به شما معرفی کردیم بپردازیم

فاکتورهای سئو (قسمت سوم)

۱۴۱ – تاریخچه جستجوی کاربران
هر جستجویی نتایج جستجوهای بعدی را تحت تاثیر قرار می دهد. به عنوان مثال, اگر شما اول کلمه “نظرات” را جستجو کنید و بعد کلمه “توستر” را، گوگل نظرات مربوط به توستر را در فهرست اول نتایج جستجو قرار می دهد و این مورد از مهمترین فاکتورهای سئو به حساب می آید.

۱۴۲ – هدف گذاری جغرافیایی
گوگل اولویت اول را به سایت هایی که دارای IP داخلی و دامنه کشوری هستند می دهد.

۱۴۳ – جستجوی ایمن
وقتی گزینه جستجوی ایمن فعال باشد، محتوای غیر اخلاقی یا افراد زیر سن قانونی نمایش داده نمی شود.

۱۴۴ – حلقه های گوگل پلاس
اضافه کردن افراد یا سایت هایی به حلقه های گوگل پلاس، باعث می شود آنها در نتایجی بالاتر از نتایج عادی گوگل به نمایش قرار گیرند.

۱۴۵ – شکایت DMCA
سایت هایی که دارای شکایت DMCA هستند گوگل امتیاز منفی می دهد.

۱۴۶ – تنوع دامنه
الگوریتم بروز رسانی Bigfoot دامنه های بیشتری را به صفحه SERP اضافه می کند.

۱۴۷ – جستجوی معاملاتی
گوگل گاهی اوقات برای کلمات کلیدی مرتبط با خرید نتایج متفاوتی نمایش می دهد.

 

با خدمات طراحی سایت اصفهان آشنا شوید

 

۱۴۸ – جستجوی محلی
جستجوهای محلی در بالای جستجوهای طبیعی نشان داده می شوند.

۱۴۹ – جعبه اخبار گوگل
برخی از کلمات کلیدی باعث می شوند صفحات در باکس اخبار دست اول گوگل یا همان Top Stories box قرار گیرند.

۱۵۰ – اولویت برندهای بزرگ و مطرح
بعد از بروزرسانی Vince ، گوگل به نام های تجاری بزرگ امتیاز بیشتری می دهد.

۱۵۱ – نتایج خرید
بعضی مواقع، نتایج جستجوی خرید در صفحه نتایج عادی گوگل نمایش داده می شود.

۱۵۲ – نتایج تصاویر
گاهی گوگل از نتایجی استفاده می کند که کاربران از آنها در جستجوی تصاویر استفاده میکنند.

۱۵۳ – تغییر متن جستجو یا نمایش آن

گوگل در نتایج جستجوها تنوع به خرج می دهد . مثلا جستجوی جمله ی Atari Breakout که نتیجه به بازی ختم می شود.

۱۵۴ – نتایج یک سایت واحد برای چندین برند
کلمات کلیدی بر پایه برند یا دامنه باعث نمایش نتایج متعدد از یک سایت واحد می شود.

۱۵۵ – تعداد توییت ها

همانند لینک ها تعداد توییت های یک صفحه نیز باعث بالا بردن اعتبار آن در گوگل می شود .

۱۵۶ – اعتبار حساب کاربری توییتر

حساب های کاربری قدیمی ، پروفایل های تایید شده و معتبر و دنبال کننده زیاد از عوامل تاثیرگذار جهت افزایش رتبه می باشند.

۱۵۷ – تعداد لایک فیسبوک

بااینکه گوگل نمیتواند اکانت های فیسبوک را بررسی کند اما قادر است تعداد لایک های فیسبوک را به عنوان یک سیگنال ضعیف در رتبه بندی محاسبه کند.

۱۵۸ – تعداد اشتراک گذاری فیسبوک

اشتراک گذاری در فیس بوک  به نسبت لایک کردن تاثیر بیشتری بر بالا بردن رتبه دارد.

۱۵۹ – اعتبار اکانت فیسبوک

حساب کاربری فیسبوک با تعداد زیادی دنبال کننده بیشتر از اکانت هایی با دنبال کننده کم تاثیر دارد .

۱۶۰ – پینترست

پینترست نیز یکی از شبکه های اجتماعی معروف است که فعالیت در آن میتواند جهت بالا بردن رتبه مفید باشد.

۱۶۱ – دیگر شبکه های اجتماعی

گوگل صفحات شبکه های اجتماعی را بررسی کرده و باتوجه به میزان فعالیت در آن امتیاز می دهد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان ارائه دهنده خدمات اپلیکیشن اندروید

۱۶۲ – تعداد گوگل پلاس ها

گوگل اعلام کرده است که فعالیت در گوگل پلاس بر روی رتبه بندی محاسبه نمی شود .بااینحال بعید می رسد گوگل شبکه اجتماعی که خودش مالک آن هست را نادیده بگیرد.

۱۶۳ – اعتبار اکانت گوگل پلاس

حساب های کاربری با تعداد زیاد دنبال کننده بیشتر از اکانت هایی با دنبال کننده کم تاثیر دارد .

۱۶۴ – نویسندگان مطرح و شناخته شده
طبق اعلام اریک اشمیت متخصص سئو ، اطلاعات تایید شده و معتبر پروفایل کاربران امتیاز بالاتری نسبت به اطلاعات ناقص و جعلی می گیرند .

۱۶۵ – متن متصل به نام برند
متن متصل به نام برند یکی از سیگنال های ساده و در عین حال بسیار قوی برای گوگل است.

۱۶۶ – سطح فعالیت و طرفدار داشتن

باعث افزایش اعتبار کلی سایت و نمایش بیشتر در گوگل می شود .
۱۶۷ – انکر تکست با نام برند

متن متصل به برند یکی از سیگنال های ساده اما قوی در گوگل می باشد.

۱۶۸ – جستجوی برند با کلمات کلیدی
گوگل به برندهایی که از کلمه کلیدی خاصی در کنار برند خود استفاده می کنند ، بعنوان یک سیگنال قوی درنظر می گیرد.

۱۶۹ – سایت دارای فیس بوک و لینک
برندها برای ارتقا رتبه و شهرت خود میبایست صفحات فیس بوک با لایک بیشماری  داشته باشند.

۱۷۰ – سایت دارای توئیتر و فالور زیاد
برندها با داشتن حساب کاربری در توئیتر و داشتن فالوورهای زیاد به شهرت و اعتبار خود می افزایند.

۱۷۱ – صفحه رسمی کمپانی LinkedIn
اکثر کسب و کارهای واقعی و مطرح دارای صفحه ای در سایت لینکدین می باشند و این مورد از فاکتورهای سئو به حساب می آید.

۱۷۲ –لیست کارکنان در لینکدین

با باز کردن صفحه ای در سایت لینکدین برای کارکنان، یک سیگنال برای برند خود ایجاد کنید.

۱۷۳ – اعتبار حساب کاربری رسانه های اجتماعی
گوگل می تواند واقعی بودن یا تقلبی بودن یک حساب کاربری را تشخیص دهد. برای مثال یک حساب کاربری با تعداد ۱۰۰۰۰۰ فالور و ۲ پست از یک حساب کاربری با ۱۰۰۰۰۰ فالور و هزاران پست قطعاً متفاوت است و از فاکتورهای سئو که بسیار مهم می باشد به حساب می آید.

۱۷۴ – برندهای ذکر شده یا مِنشن شده در قسمت استوری های برتر
برندهای مطرح و بزرگی که همیشه در تاپ استوری سایت ها مطرح می شوند .

۱۷۵ – برندهای اشاره شده یا مِنشن شده بدون لینک
برندهایی که بدون لینک داده شدن اشاره می شوند . گوگل اینگونه برندهای بدون لینک را بعنوان سیگنال برند میشناسد.

۱۷۶ – تعداد مشترکین RSS

با توجه به مالکیت سرویس معروف RSS گوگل به تعداد مشترکین آن برای محبوبیت برند استفاده می کند.

۱۷۷ – موقعیت فیزیکی یک کسب و کار
کسب و کارهای واقعی دارای مکانی برای خود می باشند و گوگل با استفاده از این اطلاعات تشخیص می دهد سایت برند است یا خیر .

۱۷۸ – پرداخت مالیات سایت

گوگل ممکن است به پرداختی های مالیات بیزینس شما نگاهی بی اندازد .

۱۷۹ – جریمه پاندا
پاندا ، سایت های بی کیفیت را در موتورهای جستجو به ندرت نمایش می دهد.

۱۸۰ – لینک دادن به همسایگان بد
لینک دادن به همسایگان بد ، تاثیر منفی بر روی دیده شدن سایت در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

۱۸۱ – ری دایرکت
با ری دایرکت و تغییر مسیرهای اشتباه،  نه تنها  موجب جریمه سایت می شوید بلکه ممکن است سایت از اندیس گوگل نیز حذف شود.

۱۸۲ – پاپ آپ های تبلیغاتی و مزاحم
پاپ آپ های تبلیغاتی و مزاحم توسط گوگل جریمه شده و کیفیت سایت کاهش می یابد.

۱۸۳ – بهینه سازی بیش از حد سایت

با بهینه سازی افراطی سایت  ممکن است گوگل آن سایت را جریمه نماید. مثلاً استفاده زیاد از کلمات کلیدی و تگ هدر .

۱۸۴ – صفحات دروازه

گوگل می خواد کاربران با کلیک بر روی نتایج، مستقیماً به آن صفحه منتقل شوند. اگر کاربر به سایت دیگری هدایت شود به آن صفحه، صفحه دروازه می گویند. که پنگوئن گوگل اینگونه صفحات را نمی پسندد.

۱۸۵ – تبلیغ بالای خطِ تا (Fold)

سایت هایی که تبلیغات زیادی بالای خط تا داشته باشند، طبق الگوریتم صفحه بندی سایت جریمه می شوند و بر رتبه سئوشان نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

۱۸۶ – پنهان کردن لینک های وابسته 
پنهان کردن لینک های وابسته جریمه به همراه دارد.

۱۸۷ – سایت های وابسته
گوگل سایت های وابسته را نمی پسندد و توجهی به آنها ندارد.

۱۸۸ – تولید محتوای خودکار
گوگل درصورت مشاهده تولید محتوای خودکار سایت را جریمه کرده و از اندیس گوگل حذف می کند.

۱۸۹ – توجه بیش از حد به رتبه صفحه
با nofollow کردن کلیه لینک های خروجی و توجه بیش از حد به رتبه صفحه ، ممکن است گوگل این امر را بازی با سیستم قلمداد کند. .

۱۹۰ –اسپم شدن IP
اگر آی پی سرور اسپم شده باشد ، تمام سایت های آن سرور نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

۱۹۱ – اسپم شدن متا تگ
استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متا باعث لطمه زدن به سئو و جریمه شدن سایت می شود.

۱۹۲ – زیاد شدن ناگهانی لینک ها
جریان ناگهانی و غیر طبیعی لینک ها نشان دهنده جعلی بودن لینک ها می باشد.

۱۹۳ – جریمه پنگوئن
پنگوئن به جای جریمه کردن کلی سایت ، تمرکز خود را بر روی مسدود کردن لینک های بد قرار داده و سایت هایی که توسط پنگوئن شناسایی شوند ، کمتر در نتایج موتورهای جستجو دیده خواهند شد.

۱۹۴ – لینک های پروفایل با کیفیت ضعیف
لینک های زیاد از سایت های مختلف مثل نظرات و پروفایل انجمن ها میتواند نشانه ای برای بازی با الگوریتم های گوگل باشد.

۱۹۵ – ارتباط با دامنه لینک دهنده
سایتی که دارای لینک های بالا از سایت های نامرتبط است ، باعث حساسیت پنگوئن گوگل می شود.

۱۹۶ – هشدار لینک های غیر طبیعی
گوگل لینک های غیر طبیعی را اخطار داده و این موضوع رتبه سایت را کاهش می دهد.

۱۹۷ – لینک از آی پی کلاس C واحد
لینک های غیر طبیعی از یک آی پی یکسان میتواند نشانه لینک بیلدینگ شبکه ای باشد.

۱۹۸ – انکر تکست مسموم

وجود متون متصل سمی می تواند نشان دهنده اسپم یا هک بودن سایت است. در هر دو مورد به رتبه بندی سایت لطمه می زند.

۱۹۹ – جریمه دستی
گوگل بعضی مواقع بصورت دستی سایتی را جریمه میکند.

۲۰۰ – فروش لینک
گوگل در صورت دیدن لینک فروشی آن را جریمه خواهد کرد .

۲۰۱ – سندباکس گوگل (Google Sandbox)
گوگل برای بررسی رفتار سایت های جدید آنها را به طور موقت به سند باکس منتقل می کند و آنها را در نتایج جستجو محدود می کند.

۲۰۲ – رقص گوگل
گوگل با استفاده از تغییر موقت رتبه ها میتواند شناسایی کند که کدام سایت قصد گول زدن و بازی دارد.

۲۰۳ – ابزار حذف کردن  Disavow tool  
با استفاده از این ابزار می توانیم لینک های ناخواسته را بصورت دستی حذف کرده و از امتیاز منفی سئو سایت جلوگیری بعمل آوریم.

۲۰۴ – درخواست تجدید نظر
با درخواست تجدیدنظر و موافقت آن سایت موردنظر از جریمه خلاص می شود.

۲۰۵ – طرح لینک موقت
گوگل لینک هایی که توسط افراد ساخته می شوند را به سرعت شناسایی می کند.

 

با سئو اصفهان نیز آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: فاکتورهای سئو , سئو اصفهان , سئو , سئو سایت , قالب سئو , سئو کلاه سفید , آموزش سئو , سئو و بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله ۷۰ مورد از فاکتورهای سئو را در ادامه مقالات فاکتورهای مهم سئو معرفی می کنیم

۷۱ – گواهینامه SSL

گوگل تأیید کره است که از HTTP به عنوان فاکتورهای سئو در رتبه بندی سایت استفاده می کند.

۷۲ – شرایط ایمنی و خدمات رسانی سایت

این دو صفحه به کاربر اعلام می کند سایت عضو مشروع و قانونی اینترنت است.

۷۳ – اطلاعات کپی شده متا
اطلاعات کپی شده متا در سرتاسر سایت می تواند قابلیت رؤیت سایت شما را به شدت کاهش دهد.

۷۴ – ناوبری سایت (Breadcrumb)

این یک روش کاربر پسند است که به کاربر و موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند در کدام قسمت سایت قرار دارند.

۷۵ – بهینه سازی شده برای موبایل
با توجه به این امر که نیمی از کاربران اینترنت را کاربران موبایل تشکیل می دهند، گوگل بهینه بودن سایت شما برای گوگل را مد نظر قرار می دهد. در حقیقت، گوگل وب سایت هایی که با نسخه موبایل سازگار نیستند را جریمه می کند.

۷۶ – یوتیوب و آپارات

بدون شک بودن ویدیوهای یوتیوب در اول نتایج جستجو غیر منتظره نیست ( شاید به دلیل مالکیت یوتیوب توسط گوگل باشد ) . در ایران آپارات در نتایج جستو زیاد ظاهر میشود شما میتوانید از این فرصت استفاده کنید و با آپلود ویدیو در این گونه سرویس ها سایت و برند خود را معرفی کنید .

۷۷ – کاربری سایت

سایتی که دارای ناوبری مناسب نباشد از طریق کاهش زمان سپری شده در سایت، تعداد صفحات بازدید شده و نرخ بونس ریت (فاکتور رتبه بندی ) می تواند تأثیر منفی غیر مستقیم بر رتبه بندی سایت داشته باشد.

۷۸–  استفاده از Google Analytics و Google Search Console
برخی افراد تصور می کنند با داشتن این دو نوع برنامه بر روی سایت می توانند اندیس گذاری سایت خود را بهود بخشند. وجود این دو برنامه به گوگل داده های بیشتری برای بررسی می دهد.

۷۹–  آمار بازدید از سایت/ شهرت سایت

شهرت یک سایت نقش مهمی برای الگوریتم های گوگل بازی می کند. گوگل توانست یک سایت که به دنبال اخاذی از افراد برای کسب بیشتر جراید و لینک هایش بود را شناسایی و جریمه کند.

۸۰ – عمر دامنه لینک

بک لینک هایی که از دامنه های قدیمی هستند قدرتمندتر از دامنه های جدید هستند.

۸۱ – مرجع لینک

تعداد دامنه های ارجاع دهنده به یک سایت یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی آن سایت به حساب می آیند.

۸۲ – تعداد لینک های مجازا از آدرس IP، کلاس C

لینک های مجزا از آدرس های کلاس C به معنی ارجاعات بالای سایت است. این امر به رتبه بندی کمک می کند.

۸۳ – تعداد لینک های صفحه
مجموع لینک های صفحه حتی از یک دامنه، بر رتبه بندی سایت اثر دارد.

۸۴ – تگ Alt (برای تصاویر)

تمام متن های متصل شده به تصویر به صورت Alt هستند.

۸۵ – لینک های حاصل از دامنه های مانند Edu. و gov.
دامنه های سطح بالا عامل مهمی در رتبه بندی سایت نیستند. با این حال، این مورد مانع از این نمی شود که سئوکاران اهمیتی به دامنه های سطح بالا ندهند.

۸۶ –  اعتبار صفحه لینک شده

اعتبار صفحه لینک شده یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رتبه بندی می باشد .

۸۷ – اعتبار دامنه لینک شده
اعتبار دامنه ارجاع دهنده می تواند نقش مهمی در ارزش لینک بازی می کند.

۸۸ – لینک رقبا
لینک دیگر صفحاتی که در SERP دارای یک نوع رتبه بندی هستند می توانند با ارزش تر از رتبه یک صفحه با کلمه کلیدی خاص باشند.

۸۹ – اشتراک گذاری یک صفحه سایت

ممکن است اشتراک گذاری صفحات سایت شما در شبکه های اجتماعی به عنوان بک لینک محاسبه شوند .

۹۰ – لینک از همسایگان بد
لینک از سایت های نامعتبر می تواند رتبه بندی شما را خدشه دار کند.

۹۱ – پست های مهمان
با اینکه لینک از طرف پست های مهمان ارزش خود را دارد اما قدرت آن به اندازه لینک متون با ارزش نیست. (گذشته از این ، پست مهمان در مقیاس بزرگ برای شما دردسر آفرین است.)

۹۲ –اعتبار صفحه اصلی
لینک های ارجاع داده شده به صفحه اصلی می تواند نقش مهمی در ارزش گذاری سایت و به تبع وزن لینک داشته باشد.

۹۳ – لینک های unfollow
این بحث برانگیزترین مسئله در سئو است. سایت رسمی گوگل در این زمینه می گوید:

” در حالت کلی ما این گونه لینک ها را مدنظر قرار نمی دهیم”

۹۴ – تنوع نوع لینک ها

داشتن تعداد زیادی بک لینک غیر طبیعی از یک سایت ممکن است از نشانه های اسپم بودن آن باشد . داشتن لینک های مختلف از دامنه های مختلف ، طبیعی بودن لینک ها را مشخص میکند .

۹۵- لینک های اسپانسر
و یا به عبارت دیگر لینک های دیگری که دارای واژه “اسپانسر” یا “لینک شرکا” یا “لینک اسپانسرها” باشد ارزش آن لینک را کاهش می دهد.

۹۶ – لینک های مضمونی
لینک هایی که در داخل محتوا هستند دارای قدرت بیشتری نسبت به لینک صفحات خالی می باشند.

۹۷ – بازگرداندن یا ری دایرکت ۳۰۱ به صفحه
لینک هایی که از ریدایرکت ۳۰۱ به دست می آیند، باعث ضعیف شدن قسمتی یا تمام پیج رنک خواهند شد.

۹۸ – انکر تکست لینک

گفته گوگل در این باره : انکر تکست توضیحی دقیق درباره صفحه لینک شده میدهد . البته جدیدا انکر تکست از اهمیت کمتری نسبت به گذشته برخوردار است اما هنوز هم یک سیگنال ارتباطی قوی میباشد .

۹۹ – متن متصل به لینک داخلی
متن لینک دار داخلی، یک سیگنال مرتبط برای گوگل است. لینک های داخلی از وزن کمتری نسبت به متون لینک شده صفحات خارجی دارند.

۱۰۰ – ویژگی عنوان لینک
عنوان لینکی که با نگه داشتن موس بر روی آن ظاهر می شود از وزن ضعیفی برخوردار است.

تا به اینجا نیمی از مهمترین فاکتورهای سئو را آموختیم در ادامه با ما باشید ;

۱۰۱ – ارجاع از دامنه های مرجع کشور
دریافت لینک از دامنه های برتر کشور (org, ir, gov) می تواند به رتبه بندی در همان کشور کمک کند.

۱۰۲ – موقعیت لینک در محتوا:
لینک های موجود در ابتدای متن تا حدوی از وزن بیشتری نسبت به لینک هایی که در جایگاه انتهایی متن قرار دارند برخوردار است.

۱۰۳ – موقعیت لینک در صفحه
مکان قرار گیری لینک در صفحه از اهمیت برخوردار است. عموماٌ، لینک درون متن نسبت به لینک درون پاورقی (فوتر) یا نواحی گوشه ای (سایدبار) از قدرت بیشتری برخوردار است.

۱۰۴- لینک دامنه های هم تراز
لینک سایت هایی با حوزه تخصصی مشابه از اهمیت بیشتری نسبت به لینک سایت های غیر مرتبط دارد.

۱۰۵-لینک صفحات هم تراز
لینک صفحات هم تراز نیز دارای ارزش بیشتری است.

۱۰۶ – نوشته های اطراف لینک

گوگل ممکن است با توجه به نوشته های اطراف لینک شما ، تشخیص دهد که یک پیشنهاد منفی است یا مثبت . امکان دارد در یک نقد از سایت شما نکات منفی گفته شده باشد که تاثیر آن نیز منفی میباشد .

۱۰۷ – کلمات کلیدی در عنوان

گوگل یک امتیاز دیگر به صفحاتی که حاوی کلمه کلیدی در عنوان باشد می دهد ( حرفه ای ها به حرفه ای ها لینک میدهند )

۱۰۸ – شتاب مثبت لینک
یک سایت با شتاب و سرعت لینک دهی بالا به گوگل نشان می دهد سایت شما در حال شهرت یافتن است.

۱۰۹ – شتاب منفی لینک
از طرف دیگر، شتاب منفی لینک دهی به شدت رتبه بندی را کاهش می دهد زیرا نشان می دهد سایت شما معروف نیست.

۱۱۰ – بک لینک از سایت های محتوای تولیدی کاربر

گرفتن لینک از تولید محتواهای که توسط کاربران تولید میشود میتواند مفید باشد و از فاکتورهای سئو به حساب می آید.

  • لینک از صفحات HUB

گرفتن لینک از صفحاتی که به عنوان منابع دسته اول (HUB) شناخته می شوند می تواند تاثیر خاصی بر روی رتبه بندی داشته باشد.

۱۱۱ – لینک از سایت های معتبر
لینکی که از سایت های معتبر و شناخته شده حاصل می شود به مراتب بهتر از لینک سایت های ناشناخته است.

طراحی اپلیکیشن اصفهان تولید کننده اپلیکیشن اندروید

۱۱۲ – لینک به عنوان منبع ویکی پدیا
با اینکه این لینک ها nofollow هستند (یعنی لینک هایی که موتوهای جستجو آن را دنبال نمی کنند) اما بسیاری تصور می کنند داشتن لینک از ویکی پدیا باعث معتبر شدن آنها در چشم موتورهای جستجو می شود.

۱۱۳ – کلمات همراه
کلمه ای که اطراف بک لینک  یه سایت قرار دارد به گوگل کمک می کند به مضمون صفحه سایت پی ببر..

۱۱۴ – عمر بک لینک
لینک های قدیمی رتبه بندی بهتری نسبت به بک لینک های جدیدتر دارند.

۱۱۵ – لینک از سایت های واقعی
به نقل از شبکه وبلاگ نویسان، گوگل احتمالا وزن بیشتری به لینک های حاصل از سایت های واقعی می دهد تا بلاگ های تقلبی. در این زمینه گوگل از سیگنال های برند و یا تعامل کاربر برای تشخیص این دو بهره می برد.

۱۱۶ – پروفایل نرمال لینک
یک سایت با پروفایل نرمال لینک رتبه بالاتری می گیرد و دوام بیشتری دارد تا سایتی که به طور مشخص از استراتژی کلاه سیاه برای ساخت لینک استفاده می کند.

۱۱۷ – لینک های دوجانبه

بعضی از مدیران سایت برای پیشرفت سایت های خود اقدام به دادن لینک های متقابل به یکدیگر میکنند . یعنی دو وب سایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می دهند . استفاده از این لینک ها پیشنهاد نمیشود . حتی گوگل لینک های تقابلی را به هیچ وجه نمی پسندد .

۱۱۸ – لینک موجود در محتوای تولید شده توسط کاربر
گوگل این موضوع را تشخیص می دهد و متوجه می شود کدام محتوا توسط مالک سایت تولید شده است. به عنوان مثال: یک لینک بلاگ رسمی WordPress.com از لینک besttoasterreviews.wordpress.com  بسیار متفاوت است.

۱۱۹ – لینک از ری دایرکت ۳۰۱
ری دایرکت ۳۰۱ تغییر مسیر دائم از یک URL به دیگری است که در آن بازدیدکنندگان و موتور جستجو به URL متفاوتی از آنچه که در ابتدا در مرورگر تایپ یا در صفحه نتایج جستجو انتخاب  کرده بودند، هدایت می شوند. لینک تغییر مسیر ۳۰۱ نسبت به لینک های مستقیم ارجحیت ندارد. با این حال گفته شده مثل آنها عمل می کند.

گروه طراحی سایت در اصفهان را بشناسید.

۱۲۰ – استفاده از میکروفرمت Scheme.org
صفحاتی که میکروفرمت ها را پشتیبانی می کند نسبت به صفحاتی که پشتیبانی نمی کنند رتبه بالاتری می گیرند.. نرخ کلیک صفحات دارای این میکروفرمت بیشتر از صفحات عادی است .

۱۲۱ – لیست DMOZ

به باور خیلی از افراد گوگل سایت های لیست شده در DMOZ را اعتماد بیشتری دارد . البته این سرویس دیگر در دسترس نبوده و به طور رسمی سایت DMOZ فعالیت خود را قطع کرد .

۱۲۲ – رتبه اطمینان سایت لینک دهنده
رتبه اطمینان یک سایت لینک دهنده به رتبه اعتماد سایت شما نیز منتقل می شود.

۱۲۳ – تعداد لینک های خارجی   

لینک به صفحه ای که تعداد بیشمار لینک خارجی دارد رتبه سایت کمتری نسبت به یک صفحه با تعداد انگشت شمار لینک منتقل می کند.

۱۲۴ – لینک های فوروم (انجمن ها)
به علت وجود خطر اسپم شدن ،معمولا گوگل ارزش زیادی برای لینک های حاصل از فوروم ها قائل نیست.

۱۲۵ – تعداد کلمات محتوای لینک

لینک گرفتن از محتوایی با ۱۰۰۰ لغت ارزشمندتر از گرفتن لینک از محتوای ۲۵ لغتی است و از فاکتورهای سئو به حساب می آید.

۱۲۶ – کیفیت محتوای لینک شده

لینک های حاصل از محتوای ضعیف نسبت به لینک محتوای پرمایه و غنی ارزش زیادی به یک سایت منتقل نمی کنند.

۱۲۷ – لینک های Sidewide

به لینک هایی که در بیشتر یا تمام صفحات وب سایت وجود دارد ساید واید میگویند . گوگل درباره آن اعلام کرده است که تمامی آنها را به عنوان یک لینک واحد تبدیل میکند .

۱۲۸ – میزان تکرار کلیک (CTR) برای کلمات کلیدی

به نقل از گوگل، صفحاتی که کلیک بیشتری در صفحه نتایج جستجو به خاطر یک کلمه کلیدی خاص به دست می آورند رتبه بالاتری می گیرند.

۱۲۹ – مقدار CTR برای کلیه کلمات کلیدی

نرخ کلیک طبیعی یک صفحه برای تمامی کلیدواژه ها به خاطر کاربر محور بودن و تعامل با کاربر، رتبه بهتری دریافت می کند.

۱۳۰ – نرخ پرش کاربر از یک سایت یا نرخ بونس ریت 
متخصصان سئو دراین خصوص نظرات متفاوتی دارند ، اما به هر حال با استفاده از این فاکتور کیفیت یک صفحه را بررسی می کنند و صفحاتی که کاربران به سرعت از آن خارج می شوند بعنوان سایت بی کیفیت تلقی می کنند.

۱۳۱ – ترافیک مستقیم
گوگل این فاکتور را تایید کره است و با استفاده از داده های کروم میزان بازدید کاربران از یک سایت را محاسبه کرده و براساس آن رتبه می دهد.

۱۳۲ – ترافیک بازگشتی

برگشت کاربران به صفحه ای که قبلا در آن بوده اند نیز میتواند یک فاکتور برای بالا رفتن رتبه سایت باشد .

۱۳۳ – سایت های مسدود شده

این مشخصه دیگر توسط کروم بررسی نمیشود اما توسط الگوریتم پاندا به عنوان یک سیگنال کیفیت هنوز استفاده میشود .

۱۳۴ – بوک مارک های کروم

گوگل داده های کاربران را جمع آوری میکند .و صفحاتی که بوک مارک شده باشند ممکن است رتبه بالاتری را بگیرند .

۱۳۵ – اطلاعات نوار ابزار گوگل

باوجود مشخص نبودن نوع اطلاعات جمع آوری شده از این ابزار ، با این حال از این اطلاعات بعنوان سیگنال در رتبه بندی استفاده می شود.

۱۳۶ – تعداد کامنت ها

هرچه تعداد کامنت های یک سایت بیشتر باشد ،گوگل رتبه بهتری را به آن سایت اختصاص می دهد.

۱۳۷ – مدت زمان توقف در سایت

گوگل توجه زیادی به مدت زمان سپری شده در سایت می کند. هر چه زمان بیشتری در یک سایت باشیم آن سایت رتبه بهتری می گیرد.

۱۳۸ – عبارت جستجوی جدید
گوگل رتبه بهتری به جستجویی خاص در صفحات جدید می دهد.

۱۳۹ – تنوع عبارت جستجو
گوگل برای کلمات مبهم مانند Ted یا WWF یا Ruby در نتایج جستجو، تنوع ایجاد می کند.

۱۴۰ – تاریخچه جستجوی کاربران
سایت هایی که مرتبا مشاهده می شوند در صفحه نتایج جستجو رتبه بالاتری می گیرند و از فاکتورهای سئو محسوب می شود.

 

با سئو اصفهان نیز آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: سئو , سئو اصفهان , سئو سایت , آموزش سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو سایت در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

در این مقاله میخواهیم به معرفی ۲۰۵ مورد از فاکتورهای سئو و میزان تأثیر  هر یک از فاکتورها را بر روی دامنه سایت و جایگاه وب سایت در نتایج جستجو، بپردازیم که میزان تاثیر گذاری این فاکتورها در طول زمان در حال تغییر بوده و متفاوت است.

فاکتورهای سئو

۱ – عمر دامنه

مت کاتز (Matt Cutts) به عنوان مدیر ارشدکمپانی گوگل ادعا می کند که عمر دامنه تأثیر گذار نیست و تفاوت بین دامنه‎ای با عمر ۶ ماه با دامنه‎ای با عمر یک سال خیلی زیاد نیست.

۲ – وجود کلمات کلیدی در نام دامنه

این مورد مثل گذشته آنقدر تاثیر گذار نمی باشد اما همچنان وجود کلمه کلیدی در دامنه سایت باعث افزایش رتبه سایت می شود.

۳ – کلمه کلیدی اولین لغت دامنه

سایت هایی که دامنه ی آنها با کلمه کلیدی شروع می شود شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه ی بالا را دارند .

۴ – زمان انقضای دامنه

زمان انقضای دامنه به معنی مداوم بودن فعالیت سایت است و ممکن است بتواند به سئو کمک کند.

۵ – بودن کلمات کلیدی در زیر دامنه ها

وجود کلمات کلیدی در نام زیر دامین می تواند رتبه بندی سایت را افزایش دهد.

۶ – تاریخچه دامنه

سوابق یک وب سایت و مشخصات مالک های آن توسط گوگل بررسی و مجدد تنظیم میشود که این مساله ممکن است باعث از کار افتادن بک لینک هایی که به دامنه اشاره دارند شود .

۷ – دامنه مطابقت یافته ( EMD )

این کلمه مخفف Exact Match Domain می باشد. یعنی دامنه ای که نام آن دقیقا با کلمه کلیدی هدف مطابقت دارد که باعث افزایش رتبه ی وب سایت می شود.

۸- اطلاعات عمومی در برابر اطلاعات خصوصی WHOIS

هویز اطلاعاتی است که به واسطه آن مالک دامنه مشخص می شود و ممکن است گوگل قلمداد کند مالک دامنه قصد پنهان کردن چیزی را دارد.

۹ – جریمه کردن شخص

درصورتی که گوگل شخصی را به عنوان اسپمر شناسایی کند ، وب سایت های دیگر آن شخص را بررسی و جریمه خواهد کرد.

۱۰ – پسوند دامنه ( TLD )

داشتن دامنه سطح بالای کشوری ، باعث افزایش رتبه آن سایت در کشور خودش می شود. مثلاً  IRدر ایران .

خوب است بخوانید: ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

فاکتورهای سئو و ارتباط آن با صفحه (on page seo)

۱۱ – کلمات کلیدی داخل عنوان

عنوان صفحه یکی از مهمترین سیگنالهای سئو بوده و نقش مهمی در بالا بردن سئو داخلی دارد.

۱۲ – عنوان های شروع شده با کلمه کلیدی

بر اساس تحقیقات سایت MOZ ، تگ های عنوانی که کلمات کلیدی در ابتدا هستند به نسبت تگ های عنوانی که کلمات کلیدی در انتها هستند رتبه بالاتری دارند.

۱۳ – کلمات کلیدی در توضیحات متا

گوگل از متا تگ به عنوان یک عامل مستقیم استفاده نمی کند. لیکن استفاده از کلمات کلیدی در تگ متا باعث بالارفتن رنکینگ سایت می شود.

۱۴ – بودن کلمات کلیدی در تگ H1

استفاده از کلمات کلیدی در تگ H1 از عوامل بالا رفتن رتبه سایت می باشد.

۱۵ – تعداد دفعات تکرار یک واژه ( TF-IDF )

استفاده از کلمات کلیدی و تکرار آن ، در نتیجه جستجو و صفحه وب موثر است .

۱۶ – طول محتوا

محتوای با کلمات بیشتر نسبت به محتوا و مقالات سطحی و کوتاه ، موضوعات بیشتری را در صفحه جستجو پوشش خواهد داد و از فاکتورهای سئو محسوب میشود.

۱۷ – تراکم کلمات کلیدی

این موضوع مثل گذشته تاثیرگذار و مهم نیست اما ممکن است گوگل از کلمات کلیدی برای تعیین موضوع وب سایت استفاده کند.

۱۸ – مفهوم نهفته در کلمات کلیدی موجود در محتوا ( LSI )

در برخی مقالات و محتواها ممکن است از لغات دوپهلو و با معانی متفاوت استفاده شده باشد که باید به گوگل در درک صحیح معنی لغات کمک کرد. مثلا apple هم به معنای سیب است و هم اینکه اسم یک کمپانی میباشد .

۱۹ – کلمات LSI در عناوین و توضیحات متا

استفاده از کلمات LSI در تگ عنوان یا تگ توضیحات به گوگل کمک کند تا تفاوت بین کلمات مترادف را تشخیص دهد.

۲۰ – سرعت بارگذاری صفحه با HTML

سرعت بارگذاری صفحات سایت به عنوان یک فاکتور مهم در رتبه بندی دو موتور جستجوی گوگل و بینگ بوده و عنکبوت های موتور قادر به تخمین سرعت بارگذاری صفحات می باشند.

۲۱ – محتوای کپی

محتوای کپی شده و تکراری یک امتیاز منفی برای سایت محسوب می شود.

۲۲ – تگ  Rel=Canonical

با استفاده از این تگ میتوان از تشخیص اشتباه گوگل مبنی بر تکراری بودن محتوای صفحه جلوگیری و از جریمه شدن وب سایت پیشگیری نمود.

۲۳ – سرعت بارگذاری صفحه با کروم

گوگل با استفاده از داده های کروم می تواند سرعت بارگذاری صفحه را محاسبه نماید.

۲۴ – بهینه سازی تصاویر

تصاویر از طریق نام فایل، متن Alt، عنوان، توضیحات و موضوع ، سیگنال های مرتبط مهمی را به موتورهای جستجو ارسال کرده و نتایج جستجوی قابل قبول تری خواهیم گرفت.

۲۵ – بروز رسانی محتوا

گوگل صفحاتی که محتوایشان بروز رسانی می شود را پسندیده و در نتایج جستجو تاریخ آخرین تغییر مطلب را نمایش میدهد .

۲۶ – درصد بروزرسانی محتوا

چه مقدار از محتوای یک صفحه تغییر میکند نیز برای گوگل مهم است . مثلا تغییر در چند کلمه یا عوض کردن و اضافه کردن چند پاراگراف به محتوای صفحه وب.

۲۷ – مقدار به روزرسانی های قبلی

مقدار بروزرسانی نیز در رنکینگ آپدیت محتوا نقش بسزایی خواهد داشت.

اینکه در طول زمان چند بار این صفحه یا محتوا آپدیت شده است ؟ روزانه ، هفته ای ، سالیانه یا ۵ سال یکبار .

۲۸ – جایگاه کلمات کلیدی

به کار بردن کلمه کلیدی در ۱۰۰ کلمه اول ، فاکتور ارتباطی تاثیرگذاری در گوگل بوده و باعث بالا رفتن سئو سایت می شود .

۲۹ – کلمات کلیدی داخل تگ های H2 و H3

کلمات کلیدی در تگ های H3 و H2  بعنوان سیگنال ارتباطی ضعیف اما تاثیرگذار عمل کرده و به گفته جان مولر (کارمند گوگل) تگ های عنوان در HTML به ما در درک ساختار صفحه کمک می کند .

۳۰ – ترتیب کلمات کلیدی

تطابق کامل کلمات کلیدی کاربر با کلمات کلیدی موجود در محتوای صفحه عموماً رنک بهتری نسبت به جملات مشابه میگیرد .

۳۱ – کیفیت لینک های خارجی Outbound Links))

به عقیده متخصصان سئو ، لینک دادن به سایت های معتبر به بالا رفتن رتبه آن کمک می کند.

۳۲ – چگونگی استفاده از لینک های خارجی

با توجه به الگوریتم Hill Top ،گوگل بعد از تایید یک سایت بعنوان مرجع معتبر ، صفحاتی که  به آنها لینک داده شده شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل دارند.

بعنوان مثال : شما یک صفحه درباره ماشین دارید که به یک صفحه خارجی درباره فیلم لینک داده اید . گوگل میتواند با این لینک متوجه شود که صفحه شما درباره فیلمی درباره ماشین است نه خود ماشین .

۳۳ – قواعد دستوری و املایی

برخلاف نظر مت کاتز ، به کارگیری صحیح گرامر و املا، از سیگنال های کیفیت در سئو محسوب می شود.

۳۴ – محتوای غیر کپی

گوگل به سایت هایی که محتوای صفحات آنها کپی شده و تکراری است رتبه خوبی نخواهد داد و ممکن است اصلا بک لینک نشوند.

۳۵ – محتوای تکمیلی مفید

محتوای تکمیلی مفید یکی از مواردی است که کیفیت سایت و صفحات آن را به خوبی نشان می دهد. استفاده از مبدل های ارز، ماشین حساب بهره وام و دستورالعمل های تعاملی نمونه هایی از محتوای تکمیلی مفید محسوب می شوند.

۳۶ – تعداد لینک های خارجی
وجود لینک در صفحه باعث افزایش رتبه سایت می شود اما وجود تعداد زیاد dofollow می تواند رتبه سایت را کاهش دهد.

۳۷ – چند رسانه ای بودن
از نظر گوگل ، وجود تصاویر, ویدئو و دیگر رسانه ها از فاکتورهای تاثیرگذار در راستای بالا رفتن کیفیت سایت می باشد.

۳۸ – تعداد لینک های داخلی که به یک صفحه اشاره دارند

تعداد لینک های داخلی صفحات شما، بیانگر اهمیت آن صفحه نسبت به سایر صفحات می باشد.

۳۹ – کیفیت لینک های داخلی اشاره شده به صفحه

لینک های داخلی صفحات معتبر سایت شما ، کیفیت بالاتر و تاثیر قویتری دارند.

۴۰ – لینک های شکسته ( broken links )

وجود این نوع لینک ها اعتبار سایت را کاهش داده و می تواند به سئوی سایت آسیب برساند.

۴۱ – میزان خوانایی صفحات :

گوگل میزان خوانایی صفحات یک سایت را تخمین می زند و عقیده دارد هرچه سایت از ساده ترین زبان و ساختار جمله بندی استفاده کند بطوری که همه مردم بتواند آن را مطاللعه و درک کنند ، به رتبه بندی بهتر سایت کمک میکند.

۴۲ – لینک های وابسته

لینک های وابسته به سایت آسیب نمیرساند، اما وجود تعداد زیاد این لینک ها باعث می شود گوگل کیفیت سایت را بررسی کرده و درصورتی که سایت دارای محتوا سبک و کم کیفیت باشد آن را جریمه میکند.

۴۳ – ارورهای HTML و اعتبار سنجی   W3C

داشتن ارورهای HTML زیاد ممکن است نشان دهنده سایت بی کیفیت باشد .

۴۴ – تاثیر اعتبار دامنه بر صفحه سایت

سایت هایی که دارای دامنه معتبر هستند نسبت به سایت هایی که از دامنه هایی با اعتبار کمتر برخوردارند، رتبه بندی بالاتری دارند.

۴۵ – درجه بندی صفحه

خدمات و محتواهای مفید و باکیفیتی که در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار می دهیم باعث افزایش اعتبار سایت می شود که این موضوع به بالاتر بردن رتبه پیج رنگ صفحات کمک بسزایی میکند .

۴۶ – طول URL

براساس مطالعات انجام شده ، هرچه طول URL کوتاه تر باشد قابلیت دیده شدن صفحه بیشتر و نتایج جستجوی بهتری خواهیم گفت.

۴۷ – مسیر URL

صفحاتی که به صفحه اصلی نزدیکترند از اعتبار بیشتری برای رتبه بندی برخوردارند.

۴۸- ویراستار انسانی
با این اقدام به کاربران اجازه داده میشود تا وب سایت های مطلوبشان را به صدر فهرست نتایج جستجو بیاورند و نتایجی که نمیخواهند دفعه بعد ببینند را حذف کنند.

۴۹ – دسته بندی صفحه
دسته ای که یک صفحه در آن قرار دارد یک سیگنال مرتبط برای گوگل می فرستد. صفحه ای که در دسته مرتبط به آن قرار دارد نسبت به دیگر صفحات دارای اولویت بالاتری برای گوگل است.

۵۰ – تگ وردپرس
تگ های ورد پرس سیگنال مرتبط برای گوگل هستند. بر طبق گفته سایت Yoast.com تنها راه بهبود سئو این است که یک قطعه محتوا به محتوای دیگر و یا به گروه خاصی از پست ها متصل شود.

۵۱ – کلمات کلیدی در URL

یکی دیگر از سیگنال های مرتبط، کلمات کلیدی در لینک URL است.

۵۲ – رشته URL

دسته های موجود در رشته URL توسط گوگل خوانده می شود و ممکن است نشان دهنده مضمون صفحه باشد.

طراحی اپلیکیشن اصفهان ارائه دهنده اپلیکیشن اندروید

۵۳ – منابع و مراجع

ذکر منابع و مراجع مانند کاری که مقالات پژوهشی انجام می دهند می تواند نشانه کیفیت صفحه مورد نظر باشد. گوگل عنوان کرد که بازدید کنندگان در هنگام جستجو باید به منابع توجه خاصی داشته باشند. این موضوع در مورد منابع معتبر از اهمیت برخوردار است. با این حال گوگل اشاره نکرده که در این زمینه از لینک های خارجی استفاده کنند.

۵۴ – فهرست شماره دار و نشان دار
فهرست های شماره دار و یا نشانه گذاری شده، محتوا را به بخش های منظم مرتب کرده و به روایی مطلب برای خواننده کمک می کند. گوگل نیز موافق این موضوع بوده و محتوای شماره دار یا نشان دار را ترجیح می دهد.

۵۵- اولویت صفحات در نقشه سایت

اولویتی که به یک صفحه از طریق فایل Sitemap.xml داده می شود ممکن است بر روی رتبه بندی تأثیر بگذارد.

۵۶ – تعداد زیاد لینک های خارجی
براساس اشاره مستقیم سند کیفیت گوگل: ” برخی از صفحات دارای لینک های متعدد بیشماری هستند که باعث مبهم شدن و دور شدن از محتوای اصلی می شود.”

۵۷ – تعداد کلمات کلیدی فرعی در رتبه بندی
اگر درجه بندی صفحه به خاطر وجود کلمات کلیدی دیگر باشد برای گوگل سیگنال کیفیت محسوب می شود.

۵۸ – عمر صفحه

گرچه گوگل محتوای جدید را ترجیح می دهد، اما هر چه عمر صفحه ای که به طور منظم به روز می شود بیشتر باشد به صفحات دیگر ترجیح داده می شود.

۵۹ – چیدمان کاربر پسند
بر طبق سند دستورالعمل کیفیت گوگل با کیفیت ترین چیدمان ها در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوند.

۶۰ – دامنه پارک شده

به روز رسانی گوگل در دسامبر ۲۰۱۱ قابلیت نمایش دامنه های پارک شده را کاهش داد.

۶۱ – محتوای مفید

گوگل محتوای با کیفیت و مفید را تشخیص می دهد.

۶۲ – محتوای هر سایت باید منحصر به فرد و باارزش باشد.
گوگل اعلام کرد سایت هایی که فاقد مطالب جدید و مفید باشد، به ویژه اگر سایت وابسته کوچکی باشد را جریمه می کند.

۶۳ – صفحه تماس با ما
گوگل عنوان می کند که اگر یک سایت اطلاعات تماس کافی داشته باشد در اولویت قرار می گیرد. یک امتیاز نیز برای تطابق اطلاعات با اطلاعات مندرج در سایت Whois در نظر گرفته شده است.

۶۴ – دامنه مطمئن/ رتبه اعتماد
اکثر متخصصان سئو معتقدند رتبه اعتماد (که بر اساس تعداد لینک های داده شده از سایت های معتبر اندازه گیری می شود) یک عامل مهم در رتبه بندی سایت به شمار می رود.

۶۵ – ساختار سایت
یک سایت منظم به گوگل کمک می کند محتوای شما را از نظر موضوعی سازمان دهی کند. همینطور به Googlebot امکان می دهد به تمام صفحات شما دسترسی داشته و آنها را اندیس گذاری کند.

با خدمات طراحی سایت آشنا شوید

۶۶ – به روزرسانی سایت

بسیاری از متخصصان سئو معتقدند به روزسانی سایت به ویژه اضافه کردن مطلب جدید به سایت، یک فاکتور مهم در رتبه بندی به شمار می رود. با این حال اخیراً گوگل، الگوریتم “فراوانی انتشارات” را تکذیب کرده است.

۶۷ – تعداد صفحات سایت

تعداد صفحات سایت ،یک فاکتور ضعیف در اعتبار سایت میباشد . یک سایت بزرگ با استفاده از تعداد صفحات میتوان از سایت های کوچک تمیز داده شد .

۶۸ – وجود نقشه سایت

نقشه سایت به موتور جستجوی گوگل کمک می کند صفحات را راحت تر و کامل تر اندیس گذاری کرده و قابلیت دیده شدن آن را افزایش دهد.

۶۹ –  فعال بودن سایت

خرابی مداوم سایت به دلایل تعمیرات و یا مسائل مربوط به سرور می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارد و در صورت عدم رفع آن حتی منجر به حذف اندیس گذاری شما شود و از دیگر فاکتورهای سئو می باشد.

۷۰ – موقعیت سرور

سرور سایت هر چقدر به کاربران نزدیک تر باشد بهتر است . اگر سایت شما فقط از ایران ورودی میگرید از سرورهای داخلی استفاده کنید .

 

معرفی ادامه فاکتورها در پست بعد…

با سئو اصفهان نیز آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: فاکتورهای سئو , سئو اصفهان , سئو , سئو سایت , قالب سئو , سئو کلاه سفید , آموزش سئو , سئو و بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهندسین نواندیش

بازاریابی محتوا  یا Content marketing  موضوعی است که اخیراً بسیار در مباحث بازاریابی و فرایند جذب به کار می رود. بازاریابی محتوا به تکنیک ها و روش هایی گفته می شود که با تولید و به اشتراک گذاری محتوا ، علاوه بر حفظ مشتریان قبلی ، مشتریان جدید را هم بدست آورد. محتوا در بازاریابی محتوا می تواند شامل صوت، تصویر، فیلم، کتاب، مقاله و …. باشد. روند کار به این صورت است که با تهیه محتوای ارزشمند به برقراری رابطه و تعامل با مخاطبان هدف انجام گیرد. تهیه محتوای منحصر به فرد و مطابق با سلیقه مخاطبان آن می تواند نقش بسیار موثری در فرایند جذب و پذیرش شما داشته باشد.

خدمات مختلف طراحی سایت را بشناسید

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

  1. در بازاریابی محتوا ، محتوا در رسانه شخصی منتشر می شود.
  2. محتوا در بازاریابی محتوا جنبه مزاحمت و تهاجمی ندارد. با توجه به اینکه مخاطبان تحت هجوم تبلیغات گسترده قرار گرفته اند ، تبلیغات ها به عنوان مزاحم دیده می شوند. ولی در بازاریابی محتوایی  مخاطب به راحتی محتوای منتشر شده را می پذیرد .

با طراحی اپلیکیشن اصفهان ، اپلیکیشن اندروید داشته باشید.

اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا می تواند در سئوی سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد.

سئو اصفهان را بخوانید.

 تکنیک های بازاریابی محتوا

  • محتوا برای جستجوهای صوتی بسازید: از آنجا که تا سال ۲۰۲۲ میزان استفاده از جستجوهای صوتی تا ۵۵% افزایش می یابد، باید گفت که ما در میانه انقلاب جستجوی صوتی هستیم. پس باید محتواهایی تولید کنیم که متناسب با جستجوهای صوتی باشد.  
  • به طول محتوا توجه کنید: طبق نظرسنجی Orbit Media از ۱۰۰۰ وبلاگ نویسان نشان می دهد، میانگین طول پست وبلاگ در طول سال ها به طور پیوسته افزایش یافته است. این افزایش به طور تصادفی نیست بلکه محتوا با طول بیشتر رنک بالاتری در SERPs می گیرد. اگر به دنبال رتبه بالا در SERPs هستید همیشه محتوای طولانی درست کنید. اما پیش بینی می شود که با بالا رفتن ترافیک محتوایات مردم به سمت محتوایات کوچکتر بروند. برای هر موضوعی نباید یک پست با بیش از ۳ هزار کلمه داشته باشید یا اینکه از گرافیک و تصویر بجای بعضی از محتواها استفاده کنید.
  • مشتریان انتظار کامل شفافیت را دارند: همه مصرف کنندگان همیشه شرکت‌های شفاف را ترجیح داده اند. با پیشرفت رو به جلو، برندها باید بیشتر شفاف باشند. همانطور که بازار رشد می کند، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به ادعاها و محتوایات توجه می کنند.
  • محتوای ویدئوی درست کنید: live در اینستاگرام یا فیس بوک گزینه‌های خوبی هستند.
  • انتشار محتوا: در این مورد علاوه بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی ، می‌توانید از سایت Storify  ، Storify  و … استفاده کنید و برند خود را به اشتراک بگذارید.


:: برچسب‌ها: بازاریابی محتوا , سئو اصفهان , سئو سایت , سئو , سئو حرفه ای , سئو رایگان , سئو ارزان , سئو و بهینه سازی , رتبه یک گوگل , سئو قالب ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()